terça-feira, 17 de maio de 2011

FRASES DO DIA: Dr. Stephen Franklin


"I realize that I always defined myself in terms of what I wasn't. I wasn't a good soldier like my father. I wasn't the job. I wasn't a good prospect for marriage or kids. Always what I wasn't, never what I was. And when you do that, you miss the moments. And the moments are all we've got. When I thought I was going to die, even after everything that's happened, I realized I didn't want to let go. I was willing to do it all over again, and this time I could appreciate the moments. I can't go back, but I can appreciate what I have right now. And I can define myself by what I am instead of what I'm not."

"Eu percebo que eu sempre me defini em termos daquilo que eu não era. Eu não era um bom soldado, como meu pai. Eu não era o trabalho. Eu não era uma boa perspectiva para o casamento ou filhos. Sempre o que eu não era, nunca que eu era. E quando você faz isso, você perde os momentos. E os momentos são tudo que temos. Quando eu pensei que ia morrer, mesmo depois de tudo o que aconteceu, eu percebi que não queria deixar ir. Eu estava disposto a fazer tudo novamente, e desta vez pude apreciar os momentos. Eu não posso voltar, mas eu posso apreciar o que tenho agora. E eu posso me definir pelo que eu sou, em vez de que eu não sou."

Nenhum comentário:

Postar um comentário

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...